دانلود بروز انواع مرورگر ها
#
#
دنیای دانلود های +18

دانلود بروز انواع مرورگر ها

نویسنده : ehsan | تاریخ : 21:38 - سه شنبه 10 دی 1392

دانلود بروز  انواع مرورگر ها

رمز عبور کلیه فایل ها: www.parandco.com

 
 

image

Google Chrome 31.0.1650.57

Chrome که ساخت شرکت Google است در حال حاضر پر استفاده ترین مرورگر اینترنتی در جهان بوده که از سرعت و امنیت بالایی برخوردار است. آخرین ویرایش این برنامه را می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

جزئیات بیشتر
 

image

دانلود Mozilla Firefox 25.0.1

Firefox یکی از امن ترین و محبوب ترین نرم افزارهای کدباز بوده که بسیاری از کاربران از آن به عنوان مرورگر اصلی و جایگزینی مناسب برای Internet Explorer استفاده می کنند. از لینک زیر می توانید آخرین نسخه این برنامه را دانلود نمایید.

جزئیات بیشتر
 

image

دانلود Internet Explorer 11.0.9600.16428

Internet Explorer مرورگر پیش فرض سیستم عامل ویندوز بوده که آخرین ویرایش آن از سرعت و امنیت بالاتری نسبت به نسخه های پیشین آن برخوردار است. آخرین ویرایش این برنامه برای Windows 7 را می توانید از لینک زیر دریافت کنید.

جزئیات بیشتر
 

image

دانلود Maxthon 4.1.3.5000

این مرورگر که بر اساس Internet Explorer طراحی شده دارای ویژگی ها به همراه امکانات و توانایی های بیشتری می باشد. به عنوان مثال شما می‌توانید با فشردن کلید ماوس و حرکت ماوس به جهات مختلف فرمان‌های مختلفی اعمال کنید.

جزئیات بیشتر
 

image

دانلود Opera 17.0.1241.53

Opera یکی از سریع ترین مرورگرهای اینترنتی بوده که می تواند امکانات بسیاری در اختیار شما قرار دهد. از جمله این قابلیت ها می توان به Speed Dial اشاره کرد. آخرین ویرایش از این برنامه را می توانید از لینک زیر دریافت کنید.

جزئیات بیشتر

 



دسته بندی : <-CategoryName->